City Adventures.




(the cobrasnake)

Jag hittade dessa bilder i går när jag letade igenom mina gamla mappar. Det påminde mig om det för två veckor sedan när jag gick till stan. staden ... Det är en vacker och inspirerande plats. Jag vill åka tillbaka dit snart så jag äntligen kan köpa några stycken från Erin Wasson insamling. Det kommer att bli i februari, och det är vad de sa när jag via e-post dem.

Kommer att parter och få dina bilder tagna av Mark Hunter, vad ett liv. Okej och jag måste få gå på min läxa och matematik projektet innan jag går till min SAT klass. Håller du inte bara avundas mig. Partier och utgör för bilder eller sittande en plats för fyra timmar. Jag tror att jag kommer att gå med alternativ nummer ett.

I found these pictures yesterday when I was looking through my old folders. It reminded me of the two weeks ago when I went to the city. the city... It is a beautiful and inspiring place. I want to go back there soon so I can finally buy some pieces from the Erin Wasson collection. That will be in February, well that is what they said when I emailed them.

Going to parties and getting your pictures taken by Mark Hunter, what a life. Okay well I have to get going on my homework and math project before I go to my SAT class. Don't you just envy me. Parties and posing for pictures or sitting a seat for four hours. I think I will go with option number one.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Oh det låter jätte gott! har du ätit fruit sushi någongång!! make me some :)

2008-10-23 @ 08:34:59
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Miriam

gillar bilderna!

2008-10-23 @ 08:35:23
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Cindy

Det har jag aldrig trött frukt sushi men det ser bra ut. Det är klart att jag kommer att göra dig lite. Detta sjöfart fält skall ha rätt bråttom frakt till Miriam för hon har att må bättre snart!

<3



and thank you!

2008-10-24 @ 01:59:51
URL: http://lilacblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0