Woodstock oldies.




(Edouard Plongeon, and Clint Eastwood <3)

Jag säger detta en miljon gånger i mitt liv tid men jag tycker verkligen att jag är född i fel decennium. 1962-1976 skulle ha varit ett bra år för mig att ha vuxit upp i. Så naturligtvis är jag en fanatiker av Woodstock. Jag skulle vara en 1970 historiker. Haha. Sedan finns Clint Eastwood. Behöver jag säga mer? Hans filmer är alldeles för bra. Jag och min far är stora fans. Oh och gissa vad? Alexander Wang klubbrock kappa är till försäljning men de har bara storlek 10! Jag vet att jag är deprimerad. Jag antar att det inte längre kan på min jul listan. Det bara suger, suger, suger. Ja, jag är mycket arg.

I will say this a million times in my life time but I really think I was born in the wrong decade. 1962-1976 would have been a good year for me to have grown up in. So naturally I am a fanatic of woodstock. I should be a 1970 historian. haha. Then there Clint Eastwood. Need I say more? His movies are just too good. Me and my father are big fans. Oh and guess what? The Alexander Wang blazer coat is on sale but they only have size 10! I know I am depressed. I guess that can no longer be on my Christmas list. That just sucks, sucks, sucks. Yes, I am very mad.


Kommentarer
Postat av: antonia

gillar Edouard Plongeon bilderna!

2008-11-16 @ 11:40:09
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: Cindy

Antonia: Ah, ja de är underbara. :)

2008-11-16 @ 23:14:39
URL: http://lilacblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0