A Wonderful Invention.


Det här är mina nya Prada pumpar. Jag är kär i dem. Jag har även köpt ett par svarta Prada stövlar. Jag var så spänd när jag fick tag på dem. Stövlarna påminner mig om Géraldine Saglio: s stövlar. Sedan har vi dessa Miu Miu knytas stövlar min mamma köpte. Jag är så stjäla dem från henne. Jag har blivit alltför besatt av skor den här månaden.

These are my new Prada pumps. I am in love with them. I also bought a pair of black Prada boots. I was so excited when I got a hold of them. The boots remind me of Géraldine Saglio's boots. Then there are these Miu Miu laced boots my mom purchased. I am so stealing them from her. I have become overly obsessed with shoes this month.


Kommentarer
Postat av: josefine

snygggaaa!!

2008-12-03 @ 18:14:59
URL: http://jjosefinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0