Good stuff.




Det är fredag och jag bara hade en rökt kyckling smörgås med avokado och med majonnäs och torkade tomater spridning. Det var yuuuuummmmy. Nu min mage är fullt redo att skriva en fem sida religion papper, HAHA. Inte kul. Jag lyssnar på en låt och de sa att de dricker parfym, hur konstigt. Det har en fin melodi, i alla fall. Okej, hej då, kyssar med min avokado andetag, ewww

It's Friday and I just had a smoked chicken sandwich with avocado and with mayonnaise and dried tomato spread. It was yuuuuummmmy. Now my belly is full ready to type a five page religion paper, haha. Not fun. I'm listening to a song and they said that they are drinking perfume, how strange. It has a nice melody, though. Alright, bye, kisses with my avocado breath, ewww.

Kommentarer
Postat av: elin.e

jag har druckit rakvatten/parfym, don't do it!

2008-11-22 @ 09:06:39
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Cindy

Elin e.: OK. I won't. haha

:)

2008-11-23 @ 05:42:01
URL: http://lilacblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0