In a rut.


Jag är av tänkande, allt. Jag känner mig död. Slutet.
I'm out of thinking, everything. I feel dead. The end.

Det är för mycket. Som jag sa tidigare för mig själv. Jag är så rörliga att Massachusetts eller Alaska. Bort från människor. När jag går till Alaska jag verkligen behöver en päls, då. Kan arbeta med det? Ja, okej, bra, och god natt kol, syre varelser.

This is too much. Like I said earlier too myself. I am so moving to Massachusetts or Alaska. Away from people. If I go to Alaska I really need a fur coat, then. Lets work on that? Yes, okay, good, and goodnight carbon, oxygen beings.

Kommentarer
Postat av: elin.e

uppepp

2008-11-17 @ 08:17:27
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0