Floral.






So you can probably tell by now that I have a bit of an obsession with floral. Yeah it is sickening, I know. It was freezing out today! Oh and I took the SAT class test. It was so long but not kind of easy. I want to go to American apparel and buy some pulls, I am in the mood for cotton, plaid scarfs, and jazz shoes. Weird. Okay I am off to read The Scarlet Letter. lots of love.

Så du kan nog säga nu att jag har lite av en besatthet med blommor. Ja det är vämjeliga, jag vet. Det var i dag! Åh, och jag tog SAT klass test. Det var så länge men inte typ av lätt. Jag vill gå till American Apparel och köpa lite drar jag på humör för cotton, pläd scarfs, och jazz skor. Konstig. Okej jag bort att läsa Scarlet Letter. massor av kärlek.


Kommentarer
Postat av: Miriam

fint.

2008-10-05 @ 12:13:55
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Anna

vackra bilder!

2008-10-10 @ 21:43:45
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0